Er staan veel macrofoto’s op deze pagina. Ook veel plaatjes die gemaakt zijn in mijn eigen tuin. Probeersels met nieuwe lenzen, al dan niet van de kringloop, maar ook toevallige wilde bloemen die ik tegenkwam tijdens een wandeling bij ons op de dijk.
Een bonte verzameling van allerlei foto. Ook een aantal best wel oude foto’s zitten erbij. Zelfs uit 2007! Ben ik dan al zo oud? Of moet ik gewoon eerdere foto’s negeren voor deze site? Of is het gewoon leuk om ook foto’s van mijn allereerste camera, een Canon A60, te plaatsen? Aan wie vraag ik dit eigenlijk? En waarom?





























