Juni 2012
Hieronder staan mijn 18 beste foto’s van juni. Gelukkig is de afwisseling, qua onderwerp alweer iets groter dan vorige maand.
Tijdens een EK-voetbalavond zat ik heerlijk rustig aan de IJssel. Verder hebben een paar verkenningstochten onverwacht nog wat mooie plaatjes opgeleverd. Het jonge spechtje, ontdekt door Paul, was natuurlijk een cadeautje. Deze maand zit er ook weer een zwart-wit bewerking van een foto bij.


















Mario, de foto’s zijn weer prachtig geworden. De afwisseling in de foto’s maakt het naar mijn idee weer completer. Daardoor komt jou vakmanschap als fotograaf nog meer tot zijn recht.
Groet,
Paul